Vad önskar du mer av 2018?

Lek, skratt och spänning.

Överlag starka känslor är något av allt jag önskar ännu mer av under 2018. Det du får av att utmana dig själv, välja nya vägar, bryta mönster, stå för dina åsikter och leva ut. Att låta allt bubbla ut istället för att hålla tillbaka. Ok, någon måtta får det vara med hänsyn till folk runt omkring, men så mycket som möjligt. Mina vänner tål i alla fall allt det där, även gråt och ilska. Jag tror på att ut med skiten bara – och glädjen, låta den stråla. För att lätta på trycket och få plats med/odla det du vill ha mer av.

Precis så känns det när jag umgås med mina vänner, som min alldeles egna, älskade AD. Derin och jag har både roligt ihop och kan prata om livets svårigheter. Och båda delarna gör mig lika lätt som på SATS SoFo´s trampolin innan vår lunchyoga i torsdags. 

Det är något jag vill ha mer av 2018, vad önskar du? I livet och även här i bloggen – berätta gärna! Vad vill du se och läsa mer om här inne? Jag förstår om du inte har tid att skriva en roman och det är helt ok att klicka vidare och vara nöjd, men om du vill skriva ett par ord om i en kommentar (här, på Instagram eller Facebook) blir jag glad.

Vad önskar du se mer av?

  • Träning? Specificera gärna om det är något du saknar.
  • Kost?
  • Familjelivet?
  • Arbetslivet?
  • Känslolivet?
  • Naturlivet?
  • Annat?

För det mesta flödar min fantasi, men inte alltid. Det är därför jag gör de här önskeinläggen med jämna mellanrum – det är verkligen guld att ha ämnen/frågor att plocka av. Som jag dessutom vet att intresserar någon. Oavsett önskar jag dig en fin helg. KRAM!

9 kommentarer

  1. Du skriver redan så att jag gillar att följa och läsa din blogg. Men det skulle vara mer kring praktiskt runt träningen, t.ex. tips på att planera in den i vardagen, bra fördelning mellan olika sorters pass, träningskläder. Jag är alltid intresserad av packning; olika träningsväskor med innehåll för olika syften i vardagen och vid resor. Tvärtom andra kanske är jag inte so intresserad av beskrivning av olika övningar. Men det är roligt att se bilder från omgivningar när du exempelvis åker skidor, springer osv. Familjen tycker jag alltid är intressant och matplanering, inte recepten egentligen, utan tips på planering.
    Kanske skulle du kunna ha en månadens utmaning till läsare. Januari – gör lunchlådor och mellis som finns i beredskap så det inte hindrar träning. Februari – inventera och planera dina träningskläder. Mars – planera in minst fyra stunder för just ditt välmående. Som exempel. Och så han vi läsare kommentera och byta erfarenheter kring månadsuppdragen.
    Egentligen kan du bara fortsätta som idag! Funkar utmärkt ⭐

    1. Anna Lissjanis

      Wow, vad många bra tips! Stort tack Anna 🙂

      1. Varsågod 😊

  2. Önskar mer av precis allt ovanstående 😃 tycker dock extra mycket om dina inlägg med mycket känslor, reflektioner om stort och smått osv. Gärna mer tyckanden och åsikter om olika aktuella snackisar i träningsvärlden. Tycker om ditt jordnära sätt att uttrycka dig. Stor kram o trevlig helg

    1. Anna Lissjanis

      Tack Sara, det tar jag med mig! KRAM och trevlig helg du med

  3. Tycker du har en bra blandning, men känslolivet och naturlivet om jag skulle få ”peka” ut någonting. 🙂

    1. Anna Lissjanis

      Malin – tack för din synpunkt! Den tar jag med mig. KRAM!

  4. Kan bara hålla med övriga kommentarer. Tips och råd. Jag tycker att det är roligt att läsa om och se bilder från vardagen med din familj. Kram!

    1. Anna Lissjanis

      Tack för din kommentar! Så bra att veta vad du och andra gillar att läsa om 🙂

      Kram och ha en fin dag!

Write a comment

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *